Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.date.accessioned2017-05-17T08:02:25Z-
dc.date.available2017-05-17T08:02:25Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1633-
dc.descriptionМокляк М.В. Особливості створення реклами у туристичному бізнесі М.В. Мокляк // Економічна модель сучасності: завдання, виклики, перспективи: зб. наук. праць: у 2 ч. / наук.ред. В.С. Лукач. – Ніжин :Лисенко М.М., 2017. – Ч. 2. – С. 252-254.uk_UA
dc.description.abstractСьогодні туризм є однією з провідних і найбільш динамічних галузей економік світу. У багатьох країнах туризм відіграє значну роль у формуванні ВВП. Не можна не помітити того величезного впливу, що надає індустрія туризму на світову економіку. Одним з найважливіших інструментів прикладних соціальних комунікацій була і залишається реклама туристичного продукту і послуг. Головним завданням туристичної реклами є залучення клієнтів, збільшення продажів, регулювання збуту через засоби масової інформації, зокрема система “publicrelations”uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectінструменти психологічного впливуuk_UA
dc.titleОсобливості створення реклами у туристичному бізнесіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc338.484.2-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moklyak_tezy_нежин__.PDFтези385.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.