Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/158
Назва: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю банка
Автори: Мокляк, М.В.
Попова, Ю.М.
Литвин, І.В.
Тематичні ключові слова: банк
маркетинг партнерських відносин
маркетинговий підхід
інноваційний продукт
Дата публікації: 2015
Видавництво: Дніпропетровськ: Герда
Анотація: Розглянуто роль і значення маркетингових аспектів вдосконалення управління та підвищення ефективності банківської діяльності в умовах складної конкурентної боротьби. Запропоновано рекомендації стосовно активізації банками маркетингу партнерських відносин, розроблення і впровадження інноваційних продуктів та використання технологій управління відносин із клієнтами.
Бібліографічний опис: Мокляк, М.В.Удосконалення управління маркетинговою діяльністю банка /М.В. Мокляк Ю.М. Попова, І.В. Литвин // Інтеграція економічних та інформаційних процесів: сучасний стан і перспективи розвитку: [кол. моногр.] / за заг. ред. Л.М. Савчук. – Дніпропетровськ: Герда, 2015. – С. 155 -165.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/158
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мокляк, попова, литвин монография_copy.pdf160.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.