Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.date.accessioned2017-04-18T07:03:56Z-
dc.date.available2017-04-18T07:03:56Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1559-
dc.descriptionМокляк М.В. Трейд-маркетинг як основний інструмент стимулювання збуту аграрної продукції на міжнародних ринках / М.В. Мокляк //Сучасні проблеми формування, розвитку і використання ресурсного потенціалу АПК. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 30 березня 2017 року)– Полтава : ПДАА, 2017. – С. 257-261.uk_UA
dc.description.abstractСтимулювання збуту продукції — одне з ключових завдань будь-якої торговельної організації, яка зазвичай реалізується з використанням загальновідомої прямої реклами товарів і послуг. Доцільною альтернативою цьому способу є комплекс заходів торгового маркетингу, популярність методів якого на міжнародному ринку зростає з кожним днем [1]. Основним з таких засобів є трейд-маркетинг. Трейд (торговий) маркетинг ‒ це комплекс заходів, спрямованих на вивчення та задоволення потреб споживачів проміжної торговельної ланки (дистриб’юторів, дилерів тощо), а також стимулювання кінцевих споживачів у місцях продажу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectаграрна продукціяuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.titleТрейд-маркетинг як основний інструмент стимулювання збуту аграрної продукції на міжнародних ринкахuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc658.821-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.