Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15565
Назва: Маркетинговий менеджмент підприємства в умовах діджиталізації
Автори: Омелян, М.В.
Тематичні ключові слова: менеджмент
маркетинговий менеджмент
управління підприємством
діджиталізація
клієнто-орієнтовані пропозиції
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі описано сутність, значення та наукові підходи маркетингового менеджменту; розглянуто процес управління маркетингом на підприємстві; визначено особливості маркетингової діяльності промислових підприємств в умовах діджиталізації; охарактеризовано ринок кондитерських виробів України та діяльність ТОВ «ДОМІНІК Ко»; проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «ДОМІНІК Ко»; оцінено ефективність організації маркетингового менеджменту на ТОВ «ДОМІНІК Ко», надано рекомендації щодо вдосконалення системи маркетингового менеджменту ТОВ «ДОМІНІК Ко», обґрунтовано мультиатрибутивність клієнто-орієнтовних пропозицій ТОВ «ДОМІНІК Ко»; здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів.
Бібліографічний опис: Омелян М.В. Маркетинговий менеджмент підприємства в умовах діджиталізації : кваліф. робота магістра за спеціальністю 073 Менеджмент / М.В. Омелян. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 93 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15565
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота магістр 2мЕМ Омелян Максим Вікторович 2022 без додатків.pdfстудентські роботи1.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.