Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15305
Назва: Управління асортиментом торговельного підприємства
Автори: Щербина, Е.О.
Тематичні ключові слова: маркетинг
асортимент
управління асортиментом
маркетинг торовельного підприємства
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Анотація: У кваліфікаційній роботі досліджено теократичні основи управління асортиментом торговельного підприємства, а саме: сутність та процес управління товарним асортиментом, методичні основи формування асортименту та особливості асортиментної політики торговельного підприємства. Проаналізовано господарську діяльність та управління асортиментом ТОВ «НАДІЯ»: досліджено маркетингове середовище підприємства, вивчено основні економічні показники діяльності підприємства, розглянуто маркетингову діяльність та ефективність управління асортиментом ТОВ «Надія». Сформовано рекомендації щодо вдосконалення управління асортиментом ТОВ «Надія» через: удосконалення асортиментної політики шляхом збільшення товарної номенклатури підприємства, управління збутом нового асортименту підприємства та оцінку економічного ефекту запропонованих заходів.
Бібліографічний опис: Щербина Е.О. Управління асортиментом торговельного підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньо-професійною програмою «Маркетинг». – Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»: Полтава, 2024. – 109 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15305
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом маг 075 Щербина.pdfкваліфікаційна робота магістра1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.