Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15303
Назва: Маркетингове управління сталим розвитком підприємства
Автори: Бровко, І.М.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингове управління
маркетингове середовище
маркетинговий аналіз
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Анотація: У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи маркетингвого управління сталим розвитком промислового підприємства, а саме: особливості маркетингу промислового підприємства, сутність й значення маркетингу в управлінні розвитком промислового підприємства та досвід використання маркетингових заходів для забезпечення та розвитку промислового підприємства. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод. Досліджено маркетингове середовище підприємства, економічні показники діяльності підприємства та маркетингову діяльність підприємства. Сформовано рекомендації щодо забезпечення стабільності діяльності підприємства, заходи щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства та розширення ринку підприємства шляхом залучення нових клієнтів.
Бібліографічний опис: Бровко І.М. Маркетингове управління сталим розвитком підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньо-професійною програмою «Маркетинг». – Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»: Полтава, 2024. – 96 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15303
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом маг 075 Бровко.pdfкваліфікаційна робота магістра1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.