Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезрукова, Н.В.-
dc.date.accessioned2017-03-30T06:55:43Z-
dc.date.available2017-03-30T06:55:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1529-
dc.descriptionБезрукова Н.В. Бренд як основа формування конкурентних переваг компаній на світовому ринку / Н.В. Безрукова // Друк. Збірник наукових докладів Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна наука. Нові перспективи», 30-31.01. 2014 р., Бидгощ, Польща. – Варшава: Вид-тво «Diamond traiding tour», 2014. − С.42-43.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі проаналізовані конкурентні переваги, які надає використання брендів на світовому ринку. Окреслені годовні завдання брендингу в процесі виходу на світовий ринок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectуправління брендомuk_UA
dc.titleБренд як основа формування конкурентних переваг компаній на світовому ринкуuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc339.133-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
66_Вezrukova.pdfтези закордонної конференції146.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.