Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15298
Назва: Формування екологічно орієнтованої маркетингової товарної політики
Автори: Тимощук, М.С.
Тематичні ключові слова: маркетингова товарна політикаи
екологічно орієнтований маркетинг
зелений маркетинг
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Анотація: У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти екологічно орієнтованої маркетингової товарної політики, а саме: особливості екологічно орієнтованого маркетингу та товарної політики, міжнародного досвіду «Зеленого маркетингу». Досліджено господарську та маркетингову діяльність ТОВ «ПОЛТАВСЬКА ФІЛІЯ МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД», через аналіз: маркетингового середовища підприємства, його фінансово-економічної діяльності та маркетингової діяльності підприємства. Визначено напрямки удосконалення екологічно орієнтованої маркетингової товарної політики підприємства та сформовано пропозиції щодо подальшого розвитку екологічно орієнтованої маркетингової політики на вдосконалення товарного асортименту підприємства.
Бібліографічний опис: Тимощук М.С. Формування екологічно орієнтованої маркетингової товарної політики: кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньо-професійною програмою «Маркетинг». – Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»: Полтава, 2024. – 91 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15298
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
диплом маг 075 Тимощук.pdfкваліфікаційна робота магістра2.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.