Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15290
Назва: Маркетингова стратегія розвитку підприємства агропромислового комплексу
Автори: Богдан, Б.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
конкуренція
діджиталізація
Дата публікації: 2024
Анотація: У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи теоретико-методичні підходи щодо формування маркетингової стратегії розвитку підприємства; організаційно-правові та ринкові засади функціонування підприємства ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»; проаналізовано основні економічні та фінансові показники діяльності товариства; проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку; проведено аналіз маркетингової стратегії товариства, на основі якого запропоновано стратегічні напрями розвитку маркетингової діяльності ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ».
Бібліографічний опис: Богдан Б.В. Маркетингова стратегія розвитку підприємства агропромислового комплексу: кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньо-професійною програмою «Маркетинг». – Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»: Полтава, 2024. – 199 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15290
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом маг 075 Богдан.pdfкваліфікаційна робота магістра5.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.