Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезрукова, Н.В.-
dc.contributor.authorСвічкарь, В.А.-
dc.date.accessioned2017-03-30T06:01:34Z-
dc.date.available2017-03-30T06:01:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1520-
dc.descriptionБезрукова Н.В. Брендингові аспекти інтернаціоналізації компаній / Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки».− 2014. − №7. – Ч. І. – С. 59-62.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу особливостей створення та просування брендів в процесі інтернаціоналізації компаній. Виділені основні управлінські рішення стосовно брендів на зовнішньому ринку. Наголошено на важливості просування брендів з урахуванням вимог споживачів у кожній країні. Розглянуті питання розробки концепції бренду та його розвитку на зовнішньому ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectконцепція бренду .uk_UA
dc.subjectрозвиток брендуuk_UA
dc.titleБрендингові аспекти інтернаціоналізації компанійuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.139-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76_Безрукова_Свічкарь_стаття.pdfфахова стаття288.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.