Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14972
Назва: Digital Marketing and its Role in Customer Acquisition = Цифровий маркетинг і його роль у залученні клієнтів
Автори: Васюта, В.В.
Меліневський, А.
Кобернюк, С.
Білоусько, Т.
Строченко, Н.
Тематичні ключові слова: Інтернет
клієнт
користувач
маркетинг
продукт
споживач
товари
цифровий маркетинг
Internet
customer
marketing
consumer
goods
digital marketing
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Economic Affairs
Анотація: Дослідження вивчає роль цифрового маркетингу в залученні клієнтів. Актуальність цього дослідження зумовлена ​​тим фактом, що сьогодні маркетинг все більше охоплює різні галузі. Одне з головних завдань – залучення нових клієнтів. У той же час зростання кількості компаній, що випускають товари зі схожими характеристиками, означає, що маркетинг починає активно використовувати новітні технології для збільшення цільової аудиторії. У зв’язку з цим актуальною стає тема ролі цифрового маркетингу у формуванні лояльності клієнтів. Дослідження спрямоване на виявлення ролі цифрового маркетингу в залученні клієнтів. Об’єктом дослідження є цифрові маркетингові стратегії. Методи дослідження. У роботі були використані такі методи дослідження: опис, аналіз і синтез, порівняння, узагальнення та моделювання. Стаття присвячена розкриттю ролі цифрового маркетингу в залученні клієнтів. Автори описують вплив таких факторів, як віртуальний простір, конкуренція, доступність пересічного споживача до Інтернету та брак кваліфікованих кадрів у маркетингу на застосування цифрового маркетингу в бізнес-діяльності. У дослідженні охарактеризовано сутність поняття «цифровий маркетинг» у широкому та конкретному контекстах. Крім того, автори визначили переваги цифрового маркетингу та його складових. У статті аналізуються основні особливості цифрового маркетингу для залучення клієнтів. До них належать Інтернет, мобільні пристрої, цифрове телебачення, інтерактивні екрани та локальні мережі. У статті узагальнено методи цифрового маркетингу для залучення клієнтів. Автори досліджують такі методи залучення клієнтів, як контекстна реклама, ретаргетинг, мобільний маркетинг, вірусний маркетинг, Big Data, RTB, SMM, SEO, SMO, SEM та маркетинг електронною поштою. Під час дослідження була розроблена модель, яка представляє основні тенденції, пов’язані з цифровим маркетингом у контексті залучення клієнтів. Ці тенденції включають рекламу, гармонійно вписану в контент, широку присутність онлайн-реклами у віртуальному просторі, рекламу, адаптовану до потреб певної категорії, рекламу в різних форматах та залучення клієнтів шляхом формування віртуальної спільноти. У цій статті інструменти залучення клієнтів класифікуються на три групи: платні ресурси, власні ресурси та зароблені ресурси.
Бібліографічний опис: Digital Marketing and its Role in Customer Acquisition / Andrii Melinevskyi, Serhii Koberniuk, Tamila Bilousko et al. // Economic Affairs. – 2023. – Vol. 68, № 04. – P. 2229-2238. - DOI: 10.46852/0424-2513.4.2023.31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14972
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andrii_Melinevskyi ... (2023) Digital Marketing and ... zax.pdfОсновна стаття399.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.