Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14970
Назва: Розвиток емоційно–професійних якостей студентської молоді як показник її комунікативної компетентності
Автори: Тур, О.М.
Клевака, Л.П.
Тематичні ключові слова: комунікативна компетентність
емоційно-вольові якості
учнівська молодь
інтерактивне навчання
позааудиторна робота
діагностика
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мала академія наук України
Анотація: У статті розглянуто комунікативну компетентність як інтегровану якість учнів закладів загальної середньої освіти. Надано визначення поняття «комунікативна компетентність», у якому увагу акцентовано на важливості емоційно-вольової сфери учня, що визначає його здатність успішно здійснювати комунікативну взаємодію в соціумі. Зазначено, що питання сформованості емоційно-вольових якостей учнівської молоді залишається актуальним і донині й потребує постійної уваги та всебічного дослідження. Увагу зосереджено на теоретичному осмисленні емоційних якостей характеру учня, що пов’язано із силою почуттів, які супроводжують його активність, спрямовану на задоволення власних потреб, і залежать від інтенсивності й характеру відповідних переживань, а також на вольових рисах характеру, що визначають енергійність, з якою молода людина прагне досягти своїх цілей у спілкуванні та керує своїми психічними процесами і станами.
Бібліографічний опис: Тур О.М. Розвиток емоційно–професійних якостей студентської молоді як показник її комунікативної компетентності / О.М. Тур, Л.П. Клевака // Наукові записки Малої академії наук України. – 2024. – №3 (28). – С. 81–88. – https://doi.org/10.51707/2618-0529-2023-28-09
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14970
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.