Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.contributor.authorШальман, Т.-
dc.contributor.authorКохан, М.-
dc.contributor.authorПлецан, Х.-
dc.contributor.authorГуменчук, А.-
dc.date.accessioned2024-04-19T11:11:10Z-
dc.date.available2024-04-19T11:11:10Z-
dc.date.issued2021-07-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14923-
dc.descriptionPR-Management and Branding of Media Channels with the Application of Social Networks / T. Shalman, V. Dobrianska, M. Kokhan et al. // IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. – 2021. – Vol. 21, No. 7. – URL : http://paper.ijcsns.org/07_book/202107/20210708.pdf.uk_UA
dc.description.abstractThe relevance of intelligence involves the definition of such communication systems of PR-management and branding of media channels with the use of social networks, which are already implemented in practice by modern representatives of professional PR product. The purpose of the investigation is to determine the system of implementation of technologies of PR-management and branding of media channels with the use of social networks based on a survey of PR and brand of different media channels on the basis of a survey of brand managers and PR.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність інтелекту передбачає визначення таких комунікаційних систем PR-менеджменту та брендингу медіаканалів із використанням соціальних мереж, які вже впроваджені на практиці сучасними представниками професійного PR-продукту. Мета дослідження – визначити систему впровадження технологій PR-менеджменту та брендингу медіаканалів із використанням соціальних мереж на основі опитування PR та бренду різних медіаканалів на основі опитування бренд-менеджерів. та PR.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInternational Journal of Computer Science and Network Securityuk_UA
dc.subjectPR-managementuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectmedia channeluk_UA
dc.subjectsocial networkuk_UA
dc.subjectvirtual realityuk_UA
dc.subjectproduct advertisinguk_UA
dc.subjectPR-менеджментuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмедіаканалuk_UA
dc.subjectсоцмережіuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectреклама товаруuk_UA
dc.titlePR-Management and Branding of Media Channels with the Application of Social Networks = PR-менеджмент та брендинг медіаканалів із застосуванням соціальних мережuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добрянська PR-Management.pdfСтаття1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.