Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвічкарь, В.А.-
dc.contributor.authorЛобода, К.В.-
dc.date.accessioned2024-04-19T06:56:50Z-
dc.date.available2024-04-19T06:56:50Z-
dc.date.issued2021-10-07-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14904-
dc.descriptionСвічкарь В.А. Імідж міста, як компонент туристичної привабливості / В.А. Свічкарь, К.В. Лобода // Управління туристичною індустрією: методологія і практика : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 жовт. 2021 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2021. – С. 46-47.uk_UA
dc.description.abstractМісто як туристична ціль, в першу чергу, повинно мати свій імідж. За вимогами туристичного маркетингу, під час вибору іноземних визначних пам'яток, туристів цікавлять насамперед - міста. Щоб підтримувати постійно сильну життєву силу туристичних міст, їм треба підтримувати свій імідж, що буде складатися з кількох елементів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична привабливістьuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectімідж містаuk_UA
dc.titleІмідж міста, як компонент туристичної привабливостіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc338.48-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Свічкарь_Лобода_тези.pdfтези конференції295.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.