Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.contributor.authorІваненко, І.О.-
dc.date.accessioned2024-04-18T12:35:21Z-
dc.date.available2024-04-18T12:35:21Z-
dc.date.issued2021-01-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14896-
dc.descriptionДобрянська В.В. Комплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції прат «миргородський завод мінеральних вод» / В.В. Добрянська, І.О. Іваненко // Ефективна економіка. – 2021. – № 1. – DOI: 10.32702/2307-2105-2021.1.95uk_UA
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз конкуренції на ринку мінеральної та питної води. Український ринок мінеральної та питної води зараз знаходиться на стадії розвитку. Істотний потенціал позитивної динаміки ринку, постійне зростання попиту, досить низькі вхідні бар’єри і відносна дешевизна виробництва води при високій частці доданої вартості привертають до ринку все більше його учасників, включаючи і транснаціональні компанії, які в даний час зайняли ключові позиції на українському ринку. У ході збору маркетингової інформації з’ясовано, що більше 60% всієї продукції ринку мінеральної води України виробляють 5 найбільших корпорацій. ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод» посідає на ринку лідируючі позиції, завдяки якості своєї продукції та досить ефективному використанню маркетингових засобів. Проведено аналіз конкурентоспроможності мінеральної води «Миргородська сильногазована» серед інших марок за допомогою комплексної інтегральної оцінки об’єктів маркетингу, яка дає змогу оцінити товар за багатьма факторами одночасно. За результатами комплексної інтегральної оцінки можна зробити висновок, що мінеральна вода «Миргородська» має найкращу конкурентну позицію на ринку. Цей продукт отримав високі бали у більшості категорій порівняно з торговими марками «BonAqua» та «Оболонська», які є її основними конкурентами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk_UA
dc.subjectінтегральна оцінкаuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectоб’єкт маркетингуuk_UA
dc.titleКомплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».uk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc330. 341.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.