Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14868
Назва: Особливості білінгвальної мовної освіти майбутніх фахівців: суть, принципи, ступені полілінгвального стану
Автори: Тур, О.М.
Тематичні ключові слова: білінгвальна мовна освіта
полілінгвальний стан
двомовності
поліголосся
Дата публікації: 2021
Видавництво: Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Анотація: У сучасному постіндустріальному суспільстві інтеграційні процеси зумовлюють появу складних багатопланових проблем, з-поміж яких особливо актуалізується проблема білінгвізму (двомовності, полілінгвізму, поліголосся, тощо). На сьогодні, за деякими даними, близько 70 % землян є білінгвами, або навіть мультилінгвами. З понад 200 країн світу майже у чверті з них люди говорять на двох мовах. Понад 56% жителів Західної Європи, а це майже 450 млн., володіють двома мовами, а 28% – трьома. При цьому кожні п’ять років кількість людей, що знають дві мови зростає на 5% [1] .
Бібліографічний опис: Тур О.М. Особливості білінгвальної мовної освіти майбутніх фахівців: суть, принципи, ступені полілінгвального стану / О.М. Тур // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 13–15.05.2021р.). – Запоріжжя, 2021. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/11o9UroYDaWXB_xJpeI5dk0afGs8dyiI2/view
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14868
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.