Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14868
Назва: | Особливості білінгвальної мовної освіти майбутніх фахівців: суть, принципи, ступені полілінгвального стану |
Автори: | Тур, О.М. |
Тематичні ключові слова: | білінгвальна мовна освіта полілінгвальний стан двомовності поліголосся |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
Анотація: | У сучасному постіндустріальному суспільстві інтеграційні процеси зумовлюють появу складних багатопланових проблем, з-поміж яких особливо актуалізується проблема білінгвізму (двомовності, полілінгвізму, поліголосся, тощо). На сьогодні, за деякими даними, близько 70 % землян є білінгвами, або навіть мультилінгвами. З понад 200 країн світу майже у чверті з них люди говорять на двох мовах. Понад 56% жителів Західної Європи, а це майже 450 млн., володіють двома мовами, а 28% – трьома. При цьому кожні п’ять років кількість людей, що знають дві мови зростає на 5% [1] . |
Бібліографічний опис: | Тур О.М. Особливості білінгвальної мовної освіти майбутніх фахівців: суть, принципи, ступені полілінгвального стану / О.М. Тур // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 13–15.05.2021р.). – Запоріжжя, 2021. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/11o9UroYDaWXB_xJpeI5dk0afGs8dyiI2/view |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14868 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.Тур О.М. Особливості білінгвальної мовної освіти майбутніх фахівців суть, принципи, ступені полілінгвального стану (1).pdf | стаття | 307.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.