Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевченко, І.В.-
dc.contributor.authorДаніленко, А.В.-
dc.date.accessioned2024-04-17T11:56:15Z-
dc.date.available2024-04-17T11:56:15Z-
dc.date.issued2024-03-27-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14843-
dc.descriptionЛевченко І.В. Event-маркетинг як інструмент просування українського бізнесу на міжнародний ринок / І.В. Левченко, А.В. Даніленко // Пріоритети розвитку національної економіки в умовах глобалізації : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 27 берез. 2024 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2024. – С. 57–58.uk_UA
dc.description.abstractРозкривається суть і важливість Event-маркетингу для просування українських компаній на міжнародному ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectEvent-маркетингuk_UA
dc.subjectімідж компаніїuk_UA
dc.subjectпросування брендуuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.titleEvent-маркетинг як інструмент просування українського бізнесу на міжнародний ринокuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc339.138-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IK_MEВ_Т_2024_03_27 ост-57-58.pdfтези336.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.