Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14668
Назва: Застосування комплексу маркетингу на різних етапах життєвого циклу продукції (товарів, робіт, послуг) (на матеріалах Полтавського КАТП 1628)
Автори: Славіта, М.М.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
життєвий цикл продукції
автотранспортне підприємство
інновації
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі визначено сутність маркетингу, його роль на різних етапах життєвого циклу продукції (товарів, робіт, послуг), розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування комунального автотранспортного підприємства 1628, надано характеристику провадження маркетингу підприємства, виявлено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, проведено оцінку маркетингової діяльності автотранспортного підприємства, запропоновано маркетингові заходи забезпечення ефективності діяльності на різних етапах життєвого циклу робіт, послуг Полтавського КАТП 1628, та обґрунтовано доцільність реалізації запропонованого плану.
Бібліографічний опис: Славіта М.М. Застосування комплексу маркетингу на різних етапах життєвого циклу продукції (товарів, робіт, послуг) (на матеріалах Полтавського КАТП 1628) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / М.М. Славіта. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 113 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14668
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Славіта.pdfстудентські роботи1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.