Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14665
Назва: Особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на матеріалах КП «Полтава-сервіс» ПМР)
Автори: Ківшик, В.А.
Тематичні ключові слова: маркетинг
управління маркетингом
маркетингова діяльність
ринок комунальних послуг
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розглянуто теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Здійснено дослідження стану, проблем та перспектив розвитку ринку комунальних послуг в Україні, здійснено організаційно-економічну характеристику підприємства, проведено аналіз економічних та фінансових показників діяльності КП «Полтава-сервіс» ПМР, проведена діагностика стану, проблем та перспектив функціонування підприємства на ринку. Виконано оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства й розроблено напрями підвищення її ефективності. Запропоновані заходи щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства.
Бібліографічний опис: Ківшик В.А. Особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на матеріалах КП «Полтава-сервіс» ПМР) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / В.А. Ківшик. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 125 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14665
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Ківшик.pdfстудентські роботи1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.