Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14663
Назва: Організація рекламної кампанії на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»)
Автори: Жовновата, О.О.
Тематичні ключові слова: маркетинг
рекламна діяльність
рекламні кампанії
формування попиту
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено теоретичні основи організації рекламної на підприємстві, розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»», надано характеристику провадження маркетингу підприємства, виявлено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, проведено оцінку маркетингової та рекламної діяльності ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»», запропоновано маркетингові заходи щодо організації рекламної кампанії та обґрунтовано доцільність реалізації запропонованих заходів.
Бібліографічний опис: Жовновата О.О. Організація рекламної кампанії на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / О.О. Жовновата. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 99 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14663
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Жовновата.pdfстудентські роботи1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.