Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14658
Назва: Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Агрофірма «ім. Довженка»)
Автори: Бугай, А.С.
Тематичні ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
маркетингова діяльність
конкурентні переваги
інструменти аналізу
ринкова позиція
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено теоретико-методичні засади розроблення маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства, розглянуто сутність даної категорії та її характеристики, вивчено основні методи оцінювання конкурентоспроможності та зміст маркетингових заходів щодо її підвищення. Здійснено аналіз діяльності ТОВ «Агрофірма «ім. Довженка»», економічних та ринкових засад його функціонування. Наведено характеристику маркетингу на підприємстві, визначено проблеми та перспективи його функціонування на ринку. За результатами теоретичних і аналітичних досліджень проведено аналіз конкурентоспроможності об’єкта дослідження, здійснено формування маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності та обґрунтування доцільності реалізації таких заходів.
Бібліографічний опис: Бугай А.С. Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Агрофірма «ім. Довженка») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / А.С. Бугай. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 122 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14658
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Бугай.pdfстудентські роботи2.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.