Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14642
Назва: Емоційний компонент естетичної культури майбутніх хореографів: сутність, показники сформованості, результати діагностичного експерименту
Автори: Горголь, В.П.
Тематичні ключові слова: майбутні хореографи
естетична культура
емоційний компонент естетичної культури
показники сформованості емоційного компонента естетичної культури
діагностичний експеримент
Дата публікації: 19-гру-2023
Анотація: В експериментальній статті висвітлюються сутність емоційної культури здобувачів вищої освіти за спеціальністю 024 Хореографія, показники сформованості її емоційного компонента (емоційно-естетична чутливість, здатність до естетичної насолоди, естетична емоційна спрямованість особистості), методи її діагностики та його результати. Визначено рівні сформованості емоційного компонента естетичної культури студентів, рейтинг емоційних спрямованостей особистості учасників експерименту, що дозволило авторові накреслити стратегію формування естетичної культури майбутніх хореографів у професійній підготовці в закладі вищої освіти.
Бібліографічний опис: Горголь В.П. Емоційний компонент естетичної культури майбутніх хореографів: сутність, показники сформованості, результати діагностичного експерименту / В.П. Горголь // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. – Полтава; Київ, 2023. – Вип. 28. – С. 114–126. – DOI: https://doi.org/10.33989/2226-4051.2023.28.293175
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14642
Розташовується у зібраннях:Кафедра хореографії і танцювальних видів спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
293175-Текст статті-677706-1-10-20231219.pdfСтаття618.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.