Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14580
Назва: Adaptive Reuse of Historic Rural School Buildings in Ukraine in the Poltava Region = Адаптивне повторне використання історичних сільських шкільних будівель України в Полтавській області
Автори: Тишкевич, О.П.
Топорков, В.Г.
Яценко, В.
Осиченко, Г.
Тематичні ключові слова: adaptive reuse
Historic buildings of rural schools
Ukraine
Zemstvoschools
Ukrainian national romanticism (Ukrainian architectural style)
адаптивне повторне використання
історичні будівлі сільських шкіл
Україна
український національний романтизм
український архітектурний стиль
Дата публікації: 2024
Видавництво: International Journal of Conservation Science, Romania
Анотація: The actual problem of adaptive reuse of historic buildings of rural schools in Ukraine is discussed in the article using the example of Poltava region. The history of the construction of Zemstvo schools in Ukraine is researched, the historical and cultural value of school buildings is determined, and their current condition is analyzed. Zemstvo schools of the architect O. Slastion in the Ukrainian architectural style have the greatest historical, cultural and social value. Factors affecting the choice of a new function of former school buildings are identified. For the first time, possible approaches to the adaptive reuse of historic rural school buildings are proposed: strategy of memorialization of buildings, strategy of social integration, strategy of active transformation of buildings. Adaptive reuse of historic school buildings is considered as one of the means of ensuring the sustainable development of rural communities.
Актуальною є проблема адаптивного повторного використання історичних будівель сільських шкіл в Україні розглянуто в статті на прикладі Полтавщини. Історія будівництва с Досліджено земські школи в Україні, досліджено історико-культурну цінність школи визначено будівлі та проаналізовано їх поточний стан. земські школи ст. архітектора О. Сластіона в українському архітектурному стилі мають найбільш історичну, культурну і соціальну цінність. Фактори, що впливають на вибір нового призначення колишніх шкільних будівель ідентифікуються. Вперше можливі підходи до адаптивного повторного використання історичного села шкільних споруд запропоновано: стратегію меморіалізації будівель, стратегію соц інтеграція, стратегія активної трансформації будівель. Адаптивне повторне використання історичної школи забудови розглядається як один із засобів забезпечення сталого розвитку сільської спільноти.
Бібліографічний опис: Adaptive Reuse of Historic Rural School Buildings in Ukraine in the Poltava Region / V. Yatsenko, H. Osychenko, O.P. Tyshkevych, V.G. Toporkov // International Journal of Conservation Science. – 2024. – Vol. 15, Special Issue 1. – P. 73 – 88. – DOI: 10.36868/IJCS.2024.SI.07
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14580
Розташовується у зібраннях:Кафедра архітектури будівель та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IJCS-24-SI_07_Yatsenko.pdfнаукова стаття1.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.