Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14574
Назва: Характерні особливості підприємництва та інструменти маркетингової політики в умовах воєнного стану
Автори: Марченко, О.В.
Биба, В.В.
Тематичні ключові слова: підприємницька діяльність
маркетингові інструменти
маркетингові сервіси
гендерний аспект
фізична особа підприємець
підприємництво
Дата публікації: 20-лют-2024
Видавництво: Чорноморський національний університет імені Петра Могили, м. Миколаїв
Анотація: У статті обгрунтовано авторське представлення характерних особливостей ведення підприємницької діяльності в умовах воєнного стану. Дослідженням визначено, що воєнний час поставив перед українськими підприємствами ряд викликів, а саме: пошкоджена інфраструктура; ускладнена логістика; неможливість вчасного ремонту обладнання, так як деталі можуть бути відсутні в країні; неплатоспроможне населення країни; відтік висококваліфікованих кадрів з України; назавжди обгрунтоване завищене податкове навантаження; ризики від бойових дій та можливих обстрілів в ході війни; незахищеність працівників; затримка фінансових ресурсів; затримка сировини і товарів в результаті блокад на кордонах України; погіршений психологічний стан працівників; відсутність належної мотивації в результаті невизначеності та нерозуміння дати закінчення війни.
Бібліографічний опис: Марченко О.В. Характерні особливості підприємництва та інструменти маркетингової політики в умовах воєнного стану / О.В. Марченко, В.В. Биба // Інвестиції: практика та досвід. – 2024. – № 4. – С. 71–78. – DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2024.4.71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14574
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inv+4-2024_Марч_Биба.pdfСтаття539.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.