Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14514
Назва: Музично ритмічне виховання школярів молодшого шкільного віку засобами черліденгу
Автори: Синиця, Т.О.
Синиця, С.В.
Арканова, А.А.
Шестерова, Л.Є.
Даниско, О.В.
Тематичні ключові слова: черліденг
школярі
рухова активність
музично-рухова гра
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет
Анотація: У статті розкрито проблему низької рухової активності школярів. Виокремлено черліденг як популярний вид рухової активності, який включено до шкільної програми фізичної культури. Запропоновано використання музичних ігор, які покликані вдосконалити та закріпити необхідні уміння і навички музичної грамоти. Введено, окрім гри «Танець м’ячів» також розроблену нами гру «Chеer play». Підтверджено більш значні показники рівня рухової активності та відчуття ритму в учнів, яким проводилася гра «Chеer play». Розроблено, впроваджено та підтверджено ефективність хореографічного тренажеру «Cheer simulator», який являє собою зорову та слухову візуалізацію виконання базових позицій чер-рук та ніг у комбінації під музичний супровід.
Бібліографічний опис: Музично ритмічне виховання школярів молодшого шкільного віку засобами черліденгу / С.В. Синиця, А.А. Арканова, Т.О. Синиця [та ін.] // Педагогічні науки. – 2023. – № 81. – C. 8–13. – DOI: https://doi.org/10.33989/2524-2474.2023.81.289362
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14514
Розташовується у зібраннях:Кафедра хореографії і танцювальних видів спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Музично-ритмічне виховання школярів.docxСтаття32.62 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.