Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулакова, С.Ю.-
dc.contributor.authorЖитник, О.М.-
dc.contributor.authorНестеренко, А.В.-
dc.contributor.authorРомановська, Н.І.-
dc.date.accessioned2024-02-13T07:29:07Z-
dc.date.available2024-02-13T07:29:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14467-
dc.descriptionCompetitiveness as the main factor of enterprise development in modern conditions / S. Kulakova, O. Zhytnyk, A.Nesterenko, N. Romanovska // Економіка і регіон. – 2023. – № 4 (91). – C. 146 – 152. – DOI: 10.26906/EiR.2023.4(91). 3205uk_UA
dc.description.abstractToday it is more important than ever for a company to be a leader. By occupying a leading position in the market, an organization has access to the best resources, has more possible ways of development and, consequently, receives greater rewards compared to its competitors. However, it is worth understanding that market leadership also involves increased responsibility towards consumers and partners, as well as increasing risks that may arise during economic activity. A leading company does not appear out of nowhere; it earns its reputation in the competitive conditions that are an essential component of any modern market environment. Competition is the basis of competitiveness. The last one characterizes the ability of an enterprise to satisfy customer demands more successfully and have a certain competitive advantage. Ukrainian companies are mostly far from having a high level of competitiveness. This is due to numerous problems, including technological backwardness, low investment attractiveness or even imperfect management systems.uk_UA
dc.description.abstractСьогодні компанії як ніколи важливо бути лідером. Адже займаючи лідируючу позицію на ринку орга- нізація має доступ до найкращих ресурсів, має більше ймовірних шляхів розвитку та відповідно отримує більшу винагороду, аніж його конкуренти. Щоправда варто розуміти, що лідерство на ринку також несе за собою зростання відповідальності перед споживачами та партнерами, збільшення кількості ризиків, які можуть виникнути у процесі ведення господарської діяльності. Компанія-лідер не з’являється з нічого, вона загартовується й формує свою репутацію в умовах конкуренції, котра є неодмінною складовою будь-якого сучасного ринкового формування. Конкурентна боротьба це те, що лежить в основі конкурентоспроможнос- ті. Остання характеризує здатність підприємства більш успішно задовольняти запити споживачів і володіти при цьому певною конкурентною перевагою. Українські компанії у значній мірі далекі від високого рівня конкурентоспроможності. Це пояснюється численними проблемами, серед яких технологічна відсталість, низька інвестиційна привабливість, або ж навіть недосконалість побудови системи менеджменту.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»uk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectdevelopment strategiesuk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjectglobal transformationsuk_UA
dc.subjectinternational cooperationuk_UA
dc.subjectcountry branduk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстратегії розвиткуuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectглобальні трансформаціїuk_UA
dc.subjectміжнародна співпрацяuk_UA
dc.subjectбренд країниuk_UA
dc.titleCompetitiveness as the main factor of enterprise development in modern conditions = Конкурентоспроможність як основний чинник розвитку підприємства в сучасних умовахuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc330.3:338.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу
Економіка і регіон. 2023. № 4 (91)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdfнаукова стаття617.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.