Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, Ю.М.-
dc.date.accessioned2017-02-27T08:07:02Z-
dc.date.available2017-02-27T08:07:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1431-
dc.descriptionПопова Ю.М. Особливості маркетингових досліджень рекламної діяльності / Ю.М. Попова // Економіка і регіон : наук. вісн. – 2015. – №1(50).– С. 74-80.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто особливості маркетингових досліджень рекламної діяльності. Охарактеризовано зміст маркетингової рекламної діяльності. Розроблено рекомендації щодо проведення маркетингових експериментів у галузі реклами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингових досліджень рекламної діяльностіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc658.8-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2015. №1 (50)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 1(50) Попова.pdf314.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.