Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14187
Назва: Опитування як основний чинник удосконалення якості освітніх програм
Автори: Губа, Л.М.
Тематичні ключові слова: опитування
освітня програма
якість
моніторинг
воєнний стан
Дата публікації: 16-лис-2023
Видавництво: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка
Анотація: Розглянуто шляхи вдосконалення якості освітніх програм із застосуванням опитування. Показано, що особливої ваги опитування набувають у процесі забезпеченні якості освітньої програми в умовах невизначеності, дозволяючи у дистанційному форматі встановити рівень задоволеності освітньою програмою всіма стейкхолдерами, отримати рекомендації та запровадити їх до навчального процесу.
Бібліографічний опис: Губа Л.М. Опитування як основний чинник удосконалення якості освітніх програм / Л.М. Губа // Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в закладах вищої освіти України: інструменти та виклики : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16–17 листоп. 2023 р.). – К. : Київ. Ун-т, 2023. – С. 55-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14187
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГубаЛМ_Електронний науковий збірник 2023.pdfтези325.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.