Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13959
Назва: Методичні підходи до оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
Автори: Васильченко, М.І.
Тулаєва, З.М.
Тематичні ключові слова: бізнес-середовище
маркетингова діяльність
маркетингова інформаційна система
підприємство
система показників оцінювання
управління маркетинговою діяльністю
Дата публікації: 15-чер-2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Тулаєва З.М. Методичні підходи до оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємстві / З.М. Тулаєва ; наук. кер. М.І. Васильченко // Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах сучасних реалій : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Полтава, 15 черв. 2023 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 109–111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13959
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тулаєва збірник 15.06.2023.pdfтези536.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.