Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузняк, Б.Я.-
dc.contributor.authorВалявський, С.М.-
dc.contributor.authorРізник, А.В.-
dc.date.accessioned2023-10-25T12:20:36Z-
dc.date.available2023-10-25T12:20:36Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13614-
dc.descriptionКузняк Б.Я. Формування ефективних взаємовідносин з постачальниками у закупівельній діяльності підприємства / Б.Я. Кузняк, С.М. Валявський, А.В. Різник // Ефективна економіка. – 2021. – № 12. – DOI: 10.32702/2307-2105-2021.12.7. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9719uk_UA
dc.description.abstractВ статті досліджені теоретичні та методичні підходи до вирішення однієї з найважливіших задач маркетингу у сфері закупівель – вибору постачальників. Проведений аналіз існуючих варіантів вибору постачальників, критеріїв та методів, на основі яких може проводитися рейтингова оцінку постачальників, дозволив сформульовати основні критерії, за якими рекомендується вибудувати систему їх вибору. Системний аналіз еволюції відносин покупців з постачальниками свідчить про їх значні зміни і визнання того, що для покращення взаємодії з остачальниками необхідності значні інвестиції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk_UA
dc.subjectзакупівельна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетинг закупівельuk_UA
dc.subjectринок товарів промислового призначенняuk_UA
dc.subjectмаркетинг відносинuk_UA
dc.titleФормування ефективних взаємовідносин з постачальниками у закупівельній діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Валявський_2021_12.pdfСтаття189.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.