Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13467
Назва: Сегментація та вибір цільового ринку в процесі розробки маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік»)
Автори: Писаренко, К.М.
Тематичні ключові слова: сегментація
цільовий ринок
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розглянуті теоретичні основи сегментації та вибору цільового ринку в процесі розробки маркетингової стратегії підприємства; проведена характеристика загальної та фінансово-економічної діяльності ПрАТ «Домінік»; проаналізована маркетингова стратегія підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках; розроблена маркетингова стратегія підприємства на основі сегментації та вибору цільового ринку. Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності ПрАТ «Домінік».
Бібліографічний опис: Писаренко К.М. Сегментація та вибір цільового ринку в процесі розробки маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік») : кваліф. робота магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» К.М. Писаренко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 149 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13467
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Писаренко К.М..pdfстудентські роботи3.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.