Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13465
Назва: Нейромаркетинг в діяльності компанії (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»)
Автори: Погоріла, М.С.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
нейромаркетинг
реклама
просування продукції
економічний ефект
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено: теоретичні та методологічні аспекти впровадження нейромаркетингу в діяльність підприємства, виявлено особливості застосування нейромаркетингу у підприємствах харчової промисловості; проведено аналіз основних економічних та фінансових показників діяльності підприємства та аналіз ефективності маркетингової діяльності та визначені основні напрями її удосконалення. У результаті виконання роботи запропоновані заходи щодо впровадження інструментів нейромаркетингу, обґрунтовано концепцію управління поведінкою споживачів, розраховано ефективність рзроблених заходів та їх вплив на маркетингову та господарську діяльність підприємства. Одержані результати можуть бути використані керівництвом підприємства в маркетинговій діяльності.
Бібліографічний опис: Погоріла М.С. Нейромаркетинг в діяльності компанії (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво») : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / М.С. Погоріла. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 114 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13465
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погоріла М.С..pdfстудентські роботи1.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.