Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13464
Назва: Товарна інноваційна політика підприємства і напрями її вдосконалення (на матеріалах АТ «Полтавський завод медичного скла»)
Автори: Огієнко, В.О.
Тематичні ключові слова: товарна інноваційна політика
асортимент
продуктові новинки
інноваційні товари
аналіз асортименту
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено сутність та значення товарної інноваційної політики, визначено особливості формування товарної інноваційної політики підприємства, розглянуто методи її аналізу та формування; вивчено організаційно-правові основи функціонування АТ «ПЗМС»; проведено аналіз економічних та фінансових показників діяльності та здійснено аналіз маркетингової діяльності та товарної інноваційної політики і запропоновано напрями її вдосконалення. Розроблено пропозиції щодо виробництва нової продукції, а також оцінено ефективність запропонованих заходів. Отримані результати можуть бути використані у практичній діяльності підприємства АТ «ПЗМС» та сприятимуть підвищенню його конкурентоспроможності і збільшення рівня прибутковості.
Бібліографічний опис: Огієнко В.О. Товарна інноваційна політика підприємства і напрями її вдосконалення (на матеріалах АТ «Полтавський завод медичного скла») : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / В.О. Огієнко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 100 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13464
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Огієнко В.О..pdfстудентські роботи1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.