Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13462
Назва: Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»)
Автори: Верпета, Я.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
конкурентоспроможність продукції
онкурентоспроможність підприємства
торгова марка
просування продукції
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкриті теоретичні аспекти маркетингу як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємства, сутність та значення конкуренції, конкурентоспроможності підприємства та продукції з точки зору маркетингу конкурентоспроможності продукції як складової конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз основних економічних та фінансових показників діяльності підприємства, розроблені пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності торгової марки.
Бібліографічний опис: Верпета Я.В. Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво») : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / Я.В. Верпета. – Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 128с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13462
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Верпета Я.В..pdfстудентські роботи1.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.