Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13461
Назва: Ефективність рекламної діяльності підприємства та методи її оцінювання (на матеріалах ТОВ «Фірма «ЗАРЯ»)
Автори: Різник, А.В.
Тематичні ключові слова: інструменти маркетингу
торгівельна мережа
м’ясна продукція
веганські замінники
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкрито сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємства, розглянуто процес розробки маркетингової стратегії торговельної мережі. Надано характеристику діяльності ТОВ «Фірма «ЗАРЯ», та проаналізовано економічні показники, проведено діагностику управління маркетингу торгівельної мережі. За результатами обґрунтовано доцільність виготовлення веганських замінників м’ясної продукції, наданий план процесу виготовлення та складові просування веганської продукції «Вега-Гурман». Отримані результати можуть бути використані у практичній діяльності ТОВ «Фірма «ЗАРЯ» та сприятимуть підвищенню його конкурентоспроможності за рахунок удосконалення торгівельної мережі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13461
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Різник А.В..pdfстудентські роботи2.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.