Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13459
Назва: | Розробка відеогри на базі Unity в жанрі Tower Defense (інтелектуальна генерація рівнів) |
Автори: | Ціруліс, Р.В. |
Тематичні ключові слова: | відеогра Tower Defense Roguelike хвилі монстрів ігровий рушій генерація рівнів процедурна генерація C# NET |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" |
Анотація: | Мета роботи: розроблення відеогри з продуманим ігровим процесом, який супроводжується лором, і вимагає від гравця тактичних і стратегічних дій по захисту баз, від нападу різноманітних видів монстрів, за допомогою унікальних персонажів (веж) й здібностей, а також автоматичною генерацією рівнів. |
Бібліографічний опис: | Ціруліс Р.В. Розробка відеогри на базі Unity в жанрі Tower Defense (інтелектуальна генерація рівнів) : кваліф. робота магістра. Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 86 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13459 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ціруліс_601ТН.docx | Кваліфікаційна робота магістра | 23.78 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.