Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13459
Назва: Розробка відеогри на базі Unity в жанрі Tower Defense (інтелектуальна генерація рівнів)
Автори: Ціруліс, Р.В.
Тематичні ключові слова: відеогра
Tower Defense
Roguelike
хвилі монстрів
ігровий рушій
генерація рівнів
процедурна генерація
C#
NET
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Мета роботи: розроблення відеогри з продуманим ігровим процесом, який супроводжується лором, і вимагає від гравця тактичних і стратегічних дій по захисту баз, від нападу різноманітних видів монстрів, за допомогою унікальних персонажів (веж) й здібностей, а також автоматичною генерацією рівнів.
Бібліографічний опис: Ціруліс Р.В. Розробка відеогри на базі Unity в жанрі Tower Defense (інтелектуальна генерація рівнів) : кваліф. робота магістра. Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 86 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13459
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ціруліс_601ТН.docxКваліфікаційна робота магістра23.78 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.