Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13458
Назва: Планування маркетингової діяльності компанії та оцінка її ефективності на матеріалах ТОВ «Автоцентр-Кременчук-2012»
Автори: Плахотник, Я.Д.
Тематичні ключові слова: автомобільний дилер
маркетинг
планування маркетингу
автосалон
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі розкрито сутність та зміст планування маркетингової діяльності підприємства; досліджені методичні аспекти оцінки ефективності та специфіка маркетингової діяльності підприємств-автодилерів; проаналізовано маркетингове середовище автосалону «Автоцентр-Кременчук-2012» та показники його фінансово-економічної діяльності; досліджені складові маркетингової діяльності, проведено оцінку ефективності планування маркетингу; розроблені альтернативні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства та розрахована їхня ефективність, а також ефективність маркетингових інструментів розвитку автосалону «Автоцентр-Кременчук-2012».
Бібліографічний опис: Плахотник Я.Д. Планування маркетингової діяльності компанії та оцінка її ефективності на матеріалах ТОВ «Автоцентр-Кременчук-2012» : кваліф. робота магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» / Я.Д. Плахотник. – Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 130 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13458
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Плахотник Я.Д..pdfстудентські роботи1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.