Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13446
Назва: Розробка відеогри на базі Unity в жанрі Tower Defense (інтелект неігрових персонажів)
Автори: Терсянцев, Д.А.
Тематичні ключові слова: відеогра
геймплей
TowerDefense
RogueLike
ігровий двигун
штучний інтелект
неігрові персонажі
генетичні алгоритми
генерація хвиль
нейронні мережі
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Анотація: Мета роботи: розроблення відеогри, функціонал якої надає змогу гравцеві захищати базу від ворогів за допомогою розстановки веж з доданням до цього процесу елементів із жанру RogueLike, а також розроблення для гри штучного інтелекту неігрових персонажів.
Бібліографічний опис: Терсянцев Д.А. Розробка відеогри на базі Unity в жанрі Tower Defense (інтелект неігрових персонажів) : кваліф. робота магістра. Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 93 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13446
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терсянцев_601ТН.docxкваліф. робота магістра23.39 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.