Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13446
Назва: | Розробка відеогри на базі Unity в жанрі Tower Defense (інтелект неігрових персонажів) |
Автори: | Терсянцев, Д.А. |
Тематичні ключові слова: | відеогра геймплей TowerDefense RogueLike ігровий двигун штучний інтелект неігрові персонажі генетичні алгоритми генерація хвиль нейронні мережі |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» |
Анотація: | Мета роботи: розроблення відеогри, функціонал якої надає змогу гравцеві захищати базу від ворогів за допомогою розстановки веж з доданням до цього процесу елементів із жанру RogueLike, а також розроблення для гри штучного інтелекту неігрових персонажів. |
Бібліографічний опис: | Терсянцев Д.А. Розробка відеогри на базі Unity в жанрі Tower Defense (інтелект неігрових персонажів) : кваліф. робота магістра. Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 93 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13446 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Терсянцев_601ТН.docx | кваліф. робота магістра | 23.39 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.