Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13445
Назва: Розроблення експортоорієнтованого бренду як стратегічний напрям розвитку підприємства туристичного бізнесу
Автори: Приходько, А.І.
Тематичні ключові слова: експортоорієнтованість
туристичний бізнес
формування бренду
бренд-стратегії
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: З моменту переходу економіки до ринкових відносин самостійність підприємств, їхня економічна та юридична відповідальність стрімко підвищується. Конкуренція стає основним механізмом регулювання процесу ведення бізнесу.
Бібліографічний опис: Приходько А.І. Розроблення експортоорієнтованого бренду як стратегічний напрям розвитку підприємства туристичного бізнесу : кваліф. робота магістра зі спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» / А.І. Приходько. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 105 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13445
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДР Приходько 2022.pdfстудентські роботи23.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.