Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13429
Назва: Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародній діяльності підприємства
Автори: Бабенко, К.В.
Тематичні ключові слова: міжнародна економіка
цифровий маркетинг
міжнародна діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У сучасних умовах нестабільного зовнішнього середовища, обумовленого проявами глобальної економічної кризи, багато вітчизняних підприємств стикаються з новими викликами, які ставлять під загрозу їхнє подальше виживання на ринку в довгостроковій перспективі. У зв'язку з цим зростає роль розробки та застосування ефективних стратегій, які дозволяють узгоджувати цілі та можливості, максимально використовувати існуючий потенціал підприємства та адекватно реагувати на тенденції ринку та поведінку споживачів.
Бібліографічний опис: Бабенко К.В. Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародній діяльності підприємства : кваліф. робота магістра зі спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» / К.В. Бабенко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 103 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13429
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота_Бабенко К_docx.pdfстудентські роботи47.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.