Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13328
Назва: Air velocity modeling velocity of the air around the trunk road train with installed rolling roof fairings = Моделювання швидкості руху повітря навколо магістрального автопоїзда із установленим рухомим даховим обтічником
Автори: Нестеренко, М.П.
Скорик, М.О.
Шаповал, М.В.
Нестеренко, М.М.
Тематичні ключові слова: main motorway
streamlined
roof fairings
hydraulic control scheme
магістральний автопоїзд
обтічність
даховий обтічник
гідравлічна схема керування
Дата публікації: 2019
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: The new rolling roof fairing installed in the tractor non-bonnet cab main train layout constructing are given. After analyzing existing exhausting elements installed on the tractor highway trailer and a large number of roof rails, it has been substantiated the expediency of installing a movable rope on the tractor roof, which can change the angle of the trailer airflow link with the combination of two movements - vertical and horizontal. The combination of these movements enables to change the parameters of streamline. For this purpose, the basic hydraulic control scheme is designed, which has a number of advantages: the starting units movements smoothness, the ability to continuously adjust the speed in a wide range, low inertia, simplicity of management and automation, high operational reliability and resistance to overload. Due to the modern capabilities and development of sophisticated electronic control systems through the introduction of such a system in the control process of hydraulic cylinders can ensure the system reliability, efficiency, ergonomics and safety equipment.
Наведено результати конструювання нового рухомого дахового обтічника, який установлюється на кабіні безкапотного компонування тягача магістрального автопоїзда. Після аналізу існуючих обтічних елементів, які встановлюються на тягач магістрального автопоїзда, та великої кількості саме дахових обтічників було обґрунтовано доцільність установлення рухомого обтічника на даху тягача, котрий може змінювати кут обтікання повітрям причіпної ланки за допомогою комбінації двох рухів – вертикального і горизонтального. Поєднання цих рухів надасть можливість найбільш просто змінювати параметри обтічності. Для цього спроектовано принципову гідравлічну схему керування обтічником, яка має ряд переваг: плавність рухів вихідних ланок, можливість безступінчастого регулювання швидкості у широкому діапазоні, мала інерційність, простота керування й автоматизації, висока експлуатаційна надійність та стійкість до перевантажень. Завдяки сучасним можливостям і розвитку складних електронних систем керування шляхом упровадження такої системи у процесі керування гідроциліндрами можна забезпечити надійність роботи системи, економічність, ергономічність та техніку безпеки. Таку гідравлічну схему можливо живити як від двигуна, так і від мережі живлення автомобіля. Керування можна виконувати автоматично, шляхом установлення гідророзподільника та регульованого дроселя до кабіни транспортного засобу і поєднання цих компонентів у єдиний блок управління. Побудована узагальнена тривимірна модель тягача, а також виконано графічне моделювання швидкості руху повітря навколо магістрального автопоїзда різного компонування із встановленим даховим обтічником та без нього за допомогою Microsoft Excel та функції Flow Simulation від SolidWorks.
Бібліографічний опис: Air velocity modeling velocity of the air around the trunk road train with installed rolling roof fairings / M.M. Nesterenko, M.O. Skoryk, M.V. Shapoval, M.P. Nesterenko // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво. – 2019. – № 1 (52). – С. 44–50. – https://doi.org/10.26906/znp.2019.52.1673
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13328
Розташовується у зібраннях:Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки
ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2019. № 1 (52)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znp 1-52-2019_Нестеренко.pdfСтаття428.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.