Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевченко, І.В.-
dc.contributor.authorДаніленко, А.В.-
dc.date.accessioned2023-08-25T07:25:35Z-
dc.date.available2023-08-25T07:25:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13177-
dc.descriptionЛевченко І.В. Вплив digital-маркетингу на розвиток інтернет-магазинів / І.В. Левченко, А.В. Даніленко // Економічні горизонти. – 2023. – № 1 (23). – С. 70–79. – https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(23).2023.273361uk_UA
dc.description.abstractМета статті полягає у визначенні сутності та особливостей Digital-маркетингу як перспективного напряму маркетингу для збільшення прибутку магазинів у мережі Інтернет. У результаті аналізу та узагальнення праць вітчизняних та зарубіжних науковців, з’ясовано основні особливості даного виду маркетингу та його підвидів (контекстна реклама, банерна реклама, нативна реклама, SEO-просування). Досліджено особливості його функціонування та використання для просування бізнесу різними методами за для досягнення своєї основної мети – прибутку. Встановлено, що незалежно від галузей онлайн-продажів та різних за масштабом Інтернет-магазинів в Україні, існують спільні особливості розвитку та спільні напрями діяльності у сфері Інтернет-маркетингу і просування сайтів. Відбувається акцент на мобільні пристрої, точне відстежування показників ефективності сайтів, активний розвиток відео-маркетингу та стрімкий ріст впливу використованості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleВплив digital-маркетингу на розвиток інтернет-магазинівuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc004.738.5:339.138]:347.71-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Левченко І._Даніленко А..pdfСтаття1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.