Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичкало-Кондрацька, І.Б.-
dc.contributor.authorБуряк, А.А.-
dc.contributor.authorЛевченко, І.В.-
dc.contributor.authorШиряєва, А.О.-
dc.date.accessioned2023-08-25T07:25:03Z-
dc.date.available2023-08-25T07:25:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13176-
dc.descriptionInternational marketing in the educational process: the experience of higher education institutions in Germany / Iryna Chychkalo-Kondratska, Аlona Burіak, Iryna Levchenko, Anastasiia Shyriaieva // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. – 2023. – № 1 (29). – С. 42–51. – DOI: https://doi.org/10.58252/2078-1628-2023-1(29)-005uk_UA
dc.description.abstractThe article defines that the strategic trend of the development of the sphere of higher education is the search and implementation of an effective marketing strategy designed to ensure the competitiveness of the university in the target market of educational services, which involves the development and promotion of modern and innovative high-quality educational products to the market. It has been proven that the primary task that ensures the effective operation of the university in the market of educational services is the formation and implementation of its economically effective marketing strategy. Classical marketing strategies that can be used by a higher education institution are defined and attention is focused on the fact that the marketing strategy of a higher education institution is an integration tool and is related to the optimization of ways to implement the educational institution's mission by choosing the best directions that ensure the achievement of strategic development goals and increase the competitiveness of the university in the market of educational services. The history and basic concepts of marketing in the field of education are considered. Analytical problems of the application of marketing in education and features that are important for the correct application of marketing principles in practice are elaborated. The elements of the marketing complex of higher education institutions based on the “5R” marketing-mix concept and actions in higher education institutions to encourage students on the example of Germany were studied. The current state of the educational services market has been analyzed, the trends of its development in modern conditions have been identified. The place and role of the marketing of educational services in the education system, the concept and essence of the marketing strategy for managing the activities of the educational institution are shown, the types and principles of the formation of marketing strategies are considered. The main marketing factors that ensure high ratings of higher education institutions are the high quality of educational services, a positive image developed over a long period of time, reputation among graduates and employers, scale of activity.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено, що стратегічним трендом розвитку сфери вищої освіти є пошук та реалізація ефективної маркетингової стратегії, покликаної забезпечити конкурентоспроможність ЗВО на ринку освітніх послуг, що припускає розробку й просування на ринок інноваційних освітніх продуктів високої якості. Доведено, що першочерговим завданням, яке забезпечує ефективну діяльність ВНЗ на ринку освітніх послуг є формування та реалізація його економічно ефективної маркетингової стратегії. Визначено класичні маркетингові стратегії, якими може скористатися заклад вищої освіти та сфокусовано увагу на тому, що маркетингова стратегія ЗВО є інтеграційним інструментом та пов’язана із оптимізацією шляхів Випуск 1 (29), 2023 51 реалізації місії освітньої установи за допомогою вибору напрямків, що забезпечують досягнення стратегічних цілей розвитку та підвищують конкурентоспроможність ЗВО на ринку освітніх послуг. Розглянуто основні поняття маркетингу у сфері освіти. Досліджено елементи маркетингового комплексу ЗВО на основі концепції marketing-mix «5Р» та дії у закладах вищої освіти для заохочення студентів на прикладі Німеччини. Проаналізовано сучасний стан ринку освітніх послуг, виявлено тенденції його розвитку в сучасних умовах. Показано місце і роль маркетингу освітніх послуг у системі освіти, поняття і сутність маркетингової стратегії управління діяльністю навчального закладу, розглянуто види і принципи формування маркетингових стратегій. Доведено, що основними маркетинговими чинниками, що забезпечують високі рейтинги ЗВО, є висока якість освітніх послуг, позитивний імідж, напрацьований протягом тривалого часу, репутація серед випускників та роботодавців, масштаб діяльності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherСхідноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова, м. Черкасиuk_UA
dc.subjectmarketing in the educational processuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectapplication of marketing toolsuk_UA
dc.subjectmarket models of higher education institutionsuk_UA
dc.subjectAmerican Marketing Associationuk_UA
dc.subjectmarket of educational servicesuk_UA
dc.subjectмаркетинг в освітньому процесіuk_UA
dc.subjectмаркетинговий комплексuk_UA
dc.subjectзастосування інструментів маркетингуuk_UA
dc.subjectринкові моделі вищих навчальних закладівuk_UA
dc.subjectАмериканська асоціація маркетингуuk_UA
dc.subjectринок освітніх послугuk_UA
dc.titleInternational marketing in the educational process: the experience of higher education institutions in Germany = Міжнародний маркетинг в освітньому процесі: досвід закладів вищої освіти Німеччиниuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.138:339.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левченко_Вісник_2023.pdfСтаття460.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.