Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13147
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Болотнікова, А.П. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-11T07:38:02Z | - |
dc.date.available | 2023-08-11T07:38:02Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13147 | - |
dc.description | Болотнікова А.П. Мотиваційно-цільовий аспект у навчанні граматики польської мови / А.П. Болотнікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2023. – Вип. 92. Т. 2. – С. 14–18. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.03 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті окреслено зміни місця та ролі навчання граматики в навчанні іноземної мови, зокрема польської, у межах комунікативного методу та підходу, орієнтованого на завдання. Зосереджено увагу на таких дискусійних моментах: чи варто вчити граматики іноземної мови взагалі, чи достатньо знання граматичних правил, щоб здійснювати ефективну комунікацію. Сучасний посткомунікативний підхід полягає в поєднанні елементів усіх відомих методів і прийомів навчання для досягнення мети навчання конкретної групи в конкретних освітніх умовах. Тому в центрі його уваги є особистість здобувача освіти, а також його мотивація до навчання та мета. Наголошено, що з погляду мотиваційно-цільового аспекту, всі вправи на засвоєння граматики здебільшого повинні мати комунікативний характер, що може передбачити, по-перше, пояснення до виконання вправи, по-друге, підбір конструкцій, якими можна послуговуватися в реальному житті, по-третє, створення типових ситуацій спілкування. Увагу авторки зосереджено на основних аспектах та техніках в навчанні граматики. Проаналізовано ефективність формування граматичних навичок польської мови з погляду мотиваційно-цільового аспекту в межах комунікативної методики та підходу, орієнтованого на завдання на заняттях з польської мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Український державний університет імені Михайла Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | граматика польської мови | uk_UA |
dc.subject | методи навчання іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | комунікативна і лінгвістична компетенції | uk_UA |
dc.subject | граматичні навички | uk_UA |
dc.subject | мотиваційно-цільовий аспект навчання | uk_UA |
dc.title | Мотиваційно-цільовий аспект у навчанні граматики польської мови | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.015.3:811.162.1’36 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
92_Болотнікова.pdf | Стаття | 324.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.