Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолотнікова, А.П.-
dc.date.accessioned2023-08-11T07:38:02Z-
dc.date.available2023-08-11T07:38:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13147-
dc.descriptionБолотнікова А.П. Мотиваційно-цільовий аспект у навчанні граматики польської мови / А.П. Болотнікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2023. – Вип. 92. Т. 2. – С. 14–18. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.03uk_UA
dc.description.abstractУ статті окреслено зміни місця та ролі навчання граматики в навчанні іноземної мови, зокрема польської, у межах комунікативного методу та підходу, орієнтованого на завдання. Зосереджено увагу на таких дискусійних моментах: чи варто вчити граматики іноземної мови взагалі, чи достатньо знання граматичних правил, щоб здійснювати ефективну комунікацію. Сучасний посткомунікативний підхід полягає в поєднанні елементів усіх відомих методів і прийомів навчання для досягнення мети навчання конкретної групи в конкретних освітніх умовах. Тому в центрі його уваги є особистість здобувача освіти, а також його мотивація до навчання та мета. Наголошено, що з погляду мотиваційно-цільового аспекту, всі вправи на засвоєння граматики здебільшого повинні мати комунікативний характер, що може передбачити, по-перше, пояснення до виконання вправи, по-друге, підбір конструкцій, якими можна послуговуватися в реальному житті, по-третє, створення типових ситуацій спілкування. Увагу авторки зосереджено на основних аспектах та техніках в навчанні граматики. Проаналізовано ефективність формування граматичних навичок польської мови з погляду мотиваційно-цільового аспекту в межах комунікативної методики та підходу, орієнтованого на завдання на заняттях з польської мови.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет імені Михайла Драгомановаuk_UA
dc.subjectграматика польської мовиuk_UA
dc.subjectметоди навчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectкомунікативна і лінгвістична компетенціїuk_UA
dc.subjectграматичні навичкиuk_UA
dc.subjectмотиваційно-цільовий аспект навчанняuk_UA
dc.titleМотиваційно-цільовий аспект у навчанні граматики польської мовиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.015.3:811.162.1’36-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92_Болотнікова.pdfСтаття324.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.