Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалацька, О.Л.-
dc.date.accessioned2023-08-11T07:31:26Z-
dc.date.available2023-08-11T07:31:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13146-
dc.descriptionBalatska O.L. Complex of exercises for teaching civil engineering students how to write a covering letter in english = Комплекс вправ для навчання студентів будівельних спеціальностей написання супровідних листів англійською мовою / O.L. Balatska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2023. – Вип. 92. Т. 2. – С. 9–13. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.02uk_UA
dc.description.abstractThe article presents a complex of exercises which can be used for teaching civil engineering students how to write an English-language covering letter. Taking into consideration crucial importance of job-seekers’ business writing skills, namely their ability to write a covering letters to get the job they want, I consider it important to allocate at the minimum three double lessons, i.e. six academic hours, to teach students how to write a covering letter in English. During those classes students will have to do a complex of exercises, totaling up to fifteen specifically developed for that purpose. As long as a covering letter is a clichéd and standardized document and structure and form of covering letters is quite similar, it is expedient to teach students how to write a covering letter by using a combined text-genre and procedural approach.uk_UA
dc.description.abstractУ статті наводиться комплекс вправ, який може бути використаний для навчання студентів будівельних спеціальностей написання англомовних супровідних листів. Беручи до уваги надзвичайно велике значення навичок ділового письма для шукачів роботи, а саме їхнє уміння писати супровідні листи з метою отримання бажаної вакансії, вважаємо вкрай важливим виділити принаймні три заняття, тобто шість академічних годин, на навчання студентів написання супровідних листів англійською мовою. На цих заняттях студенти повинні будуть виконати комплекс вправ, що нараховує п’ятнадцять спеціально розроблених вправ. Оскільки супровідний лист – клішований і стандартизований документ, а структура та форма супровідних листів досить схожі, доцільно навчати студентів написанню супровідних листів, використовуючи поєднаний текстово-жанровий і процесуальний підхід.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectwritinguk_UA
dc.subjectcovering letteruk_UA
dc.subjectcomplex of exercisesuk_UA
dc.subjectEnglishuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectнаписанняuk_UA
dc.subjectсупровідний листuk_UA
dc.subjectкомплекс вправuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.titleComplex of exercises for teaching civil engineering students how to write a covering letter in english = Комплекс вправ для навчання студентів будівельних спеціальностей написання супровідних листів англійською мовоюuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc811.111’35(075.8)-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
92_Балацька.pdfСтаття343.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.