Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12704
Назва: Marketing of innovations within the framework of creating an effective human resources policy of the company = Маркетинг інновацій в контексті формування ефективної кадрової політики підприємства
Автори: Христенко, О.В.
Пантюх, В.О.
Тематичні ключові слова: innovations
personnel policy
innovation marketing
enterprise
інновації
кадрова політика
маркетинг інновацій
підприємство
Дата публікації: 2022
Анотація: It has been established that in modern economic conditions the role of innovation activity for domestic enterprises is becoming increasingly important. In order to increase the efficiency of development and implementation of innovative projects in the enterprise, it's necessary to apply innovation marketing. It has been found that innovation marketing provides an opportunity, first of all, to identify unmet consumer needs and to develop appropriate elements of the marketing complex to adapt the created innovative product to market requirements and to promote it further. It has been established that, in general, the effectiveness of innovative activity depends on the qualifications of the company's employees. The process of formation of personnel policy in the enterprise in modern conditions was studied. The features of effective personnel policy formation were considered and analyzed. The main factors influencing the process of personnel policy formation in the enterprise were also defined.
В умовах війни, яка зараз триває, з’являється багато складних та непередбачуваних ситуацій, з якими роботодавці стикаються вперше, постає купа питань, які потрібно врегульовувати та завдань, які потрібно реалізовувати на практиці, при цьому не порушуючи прав працівників та дотримуючись вимог законодавства під час воєнного стану. Встановлено, що в цих умовах ефективна діяльність вітчизняних підприємств дасть можливість підтримувати національну економіки, що в свою чергу буде наближати перемогу України у війні. На даний час одним з визначальних чинників розвитку підприємства є ефективне здійснення інноваційної діяльності, оскільки способи побудови виробничої діяльності, які використовувались у мирний час, наразі не є ефективними. Особливу увагу слід приділяти маркетингу інновацій, оскільки його застосування дає можливість виявити існуючі та приховані потреби споживачів, особливості їх купівельної поведінки та іншу необхідну інформацію для ефективного протікання інноваційного процесу на підприємстві. Для реалізації зазначених заходів керівництву підприємства необхідно сформувати креативну команду. Це потребує систематичного підвищення кваліфікації працівників, проведення різноманітних заходів щодо розвитку у них креативних навичок, здійснювати пошук та залучення для роботи на підприємстві нових висококваліфікованих спеціалістів, а також знаходити нові джерела інноваційних ідей для підвищення ефективності функціонування підприємства, тобто сформувати ефективну кадрову політику підприємства. Встановлено, що на сьогодні трудові ресурси є ключовим компонентом потенціалу підприємства, основою його успішного функціонування та джерелом переваг в умовах жорстокої конкуренції. Багато підприємств мають недостатній рівень кадрової політики, попри зростання проблем формування і використання трудових ресурсів. Досліджено процес формування кадрової політики на підприємстві у сучасних умовах. Розглянуто та проаналізовано особливості побудови ефективної кадрової політики. Визначено основні вміння та навички, якими мають спеціалісти з маркетингу інновацій. Також з’ясовано основні чинники, які впливають на процес формування кадрової політики підприємства.
Бібліографічний опис: Khrystenko O. Marketing of innovations within the framework of creating an effective human resources policy of the company / O. Khrystenko, V. Pantiukh // Економіка і регіон. – 2022. – № 4 (87). – С. 225–231. – DOI: 10.26906/EiR.2022.4(87).2803/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12704
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Економіка і регіон. 2022. № 4 (87)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2803-Текст статті-3926-1-10-20230309.pdfстаття371.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.