Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвасенко, О.А.-
dc.date.accessioned2023-06-02T06:50:19Z-
dc.date.available2023-06-02T06:50:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12506-
dc.descriptionІвасенко О.А. Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко // Регіональна економіка. – 2022. – № 4(106). – С. 40–49. – DOI: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2022-4-5.uk_UA
dc.description.abstractВикористання переваг соціальних мереж позитивно впливає на маркетинг будь-якого бізнесу, зокрема закладів вищої освіти (ЗВО). Розроблення ефективної стратегії ЗВО дає змогу вирішити низку важливих завдань, з якими інші інструменти можуть спрацьовувати не так ефективно. Формування ефективної маркетингової стратегії в соціальних мережах ЗВО наближає їх до цільової аудиторії та стейкхолдерів, робить більш відкритими до суспільства, дає змогу гнучко реагувати на запити тощо. Ефективність стратегії SMM не менше залежить і від правильного вибору соціальної мережі. Знання переваг цільових аудиторій, цифрової поведінки представників стейкхолдерів та їхніх очікувань забезпечують набуття додаткових конкурентних переваг. Результати маркетингових досліджень практичної діяльності вітчизняних ЗВО у сфері маркетингу соціальних мереж дають змогу спрогнозувати їхній розвиток і виокремити його пріоритетні напрями. За результатами дослідження сторінок вітчизняних ЗВО виявлено низку проблем, які зумовлені недостатністю практичного досвіду та методичного забезпечення маркетингу в соціальних мережах. Запропоновано алгоритм розроблення та впровадження вітчизняними закладами освіти стратегії SMM, надано практичні рекомендації щодо комунікації та взаємодії з потенційними абітурієнтами в соціальних мережах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України»uk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectстратегія SMMuk_UA
dc.subjectстратегія просуванняuk_UA
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.titleСтратегії SMM вітчизняних закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.138:338.2:[338.46:378]-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
re202204_040_IvasenkoOA.pdfстаття456.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.