Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12473
Назва: Сучасний дизайн управління рекламою та проектами в умовах діджиталізації, глобалізації та активізації безпекових механізмів
Автори: Кобець, С.П.
Басій, Н.Ф.
Нечипоренко, В.В.
Снітко, Є.О.
Тематичні ключові слова: дизайн
управління рекламою
управління проектами
діджиталізація
глобалізація
активізація безпекових механізмів
Дата публікації: 20-кві-2023
Видавництво: Чорноморський національний університет імені Петра Могили, м. Миколаїв
Анотація: Досліджено сучасний дизайн управління рекламою та проектами в умовах діджиталізації,глобалізації та активізації безпекових механізмів. Сила стратегій управління рекламою та про-ектами раціоналістичного типу — у їхній інформативності і міцному зв'язку реклами з товаром;основна задача рекламіста в даному випадку — знайти головну якість товару, що виділить йогов товарній категорії і залучить до нього споживачів; основний критерій ефективності — запам'-ятовуваність марки і головного твердження про товар. Сила стратегій управління рекламою тапроектами проекційного типу — у їхньому емоційному впливі на споживача; основна задачарекламіста — створити бажаний для споживача і міцно зв'язаний з товаром образ, основнийкритерій ефективності — емоційна залученість споживача. Щоб вибрати якусь зі стратегій уп-равління рекламою та проектами в умовах діджиталізації, глобалізації та активізації безпеко-вих механізмів потрібно чітко уявляти собі мету рекламної кампанії, а також провести необхіднімаркетингові дослідження.
Бібліографічний опис: Сучасний дизайн управління рекламою та проектами в умовах діджиталізації, глобалізації та активізації безпекових механізмів / Н.Ф. Басій, В.В. Нечипоренко, Є.О. Снітко, С.П. Кобець // Інвестиції: практика та досвід. – 2023. – № 8. – 113-118. – DOI: 10.32702/2306-6814.2023.8.113
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12473
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inv+8-2023_St18.pdfстаття898.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.