Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12426
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капітон, А.М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-29T06:42:53Z | - |
dc.date.available | 2023-05-29T06:42:53Z | - |
dc.date.issued | 2023-04-20 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12426 | - |
dc.description | Kapiton A. Educational telecommunication projects used in the distance education process // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 20 – 21 квіт. 2023 р. – Х. : ХДАК, 2023. – Ч. 2. – C. 196-197. | uk_UA |
dc.description.abstract | A virtual class (group) in the foreign practice of distance education is understood as a community of students, the interaction between which during their joint performance of educational tasks takes place over computer networks. Virtual class is a concept characteristic of the transformational model of distance learning, since it can be assumed that communication between students using a computer network is quite significantly different from the usual one. In the conditions of modern education, there is experience based on which it is more correct to talk about quasi-virtual classes, when students who do not have computers at home use the computers of the educational institution in joint group activities to communicate with similar groups from other cities. | uk_UA |
dc.description.abstract | Під віртуальним класом (групою) у зарубіжній практиці дистанційної освіти розуміють спільноту учнів, взаємодія між якими під час спільного виконання ними навчальних завдань відбувається через комп’ютерні мережі. Віртуальний клас є поняттям, характерним для трансформаційної моделі дистанційного навчання, оскільки можна припустити, що спілкування студентів за допомогою комп’ютерної мережі досить суттєво відрізняється від звичайного. В умовах сучасної освіти є досвід, виходячи з якого правильніше говорити про квазівіртуальні заняття, коли учні, які не мають вдома комп’ютерів, використовують комп’ютери навчального закладу у спільній груповій діяльності для спілкування з однотипними групами з інших міст. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Харківська державна академія культури | uk_UA |
dc.subject | information technologies | uk_UA |
dc.subject | information system | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології в освіті | uk_UA |
dc.subject | інформаційні системи | uk_UA |
dc.title | Educational telecommunication projects used in the distance education process = Освітні телекомунікаційні проекти, що використовуються в процесі дистанційної освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kapiton_tezy++.docx | тези | 258.99 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.