Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1227
Назва: Маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності банку
Автори: Мокляк, М.В.
Бондарчук, М.І.
Тематичні ключові слова: маркетинг
банківський маркетинг
банківські установи
банківська система
конкуренти
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Хмельницький національний університет
Анотація: У статті розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності банку, способи виявлення місця серед конкурентів, та способи підвищення конкурентоспроможності банків шляхом маркетингових засобів.
Бібліографічний опис: Мокляк, М.В. Маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності банку / М.В. Мокляк, М.І. Бондарчук // Науковий журнал «Вісник ХНУ». – 2016. – № 4. – С. 173-178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1227
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarchuk Moklyak-1-1.pdfМокляк М.В. МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКУ / М. В. Мокляк, М.І. Бонарчук // Науковий журнал «Вісник ХНУ». = 2016. – № 4. – С. 173-178..193.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.